Виртуална реалност е компютърно генерирана среда, която позволява да се преживява различна реалност, с помощта на специален хедсет (VR очила) и 3D звук. VR видеото е по-добър маркетинг и бизнес инструмент от обикновеното видео, защото генерира до 6 пъти повече гледания; 7 пъти повече споделяния в социалните мрежи; много по-силно влия върху аудиторията и е иновативна технология, която е обещаващият начин за комуникация в бъдещето.
VR очилата са много по-атрактивен начин гостите на хотела или заведението да разгледат всичко, което се предлага. Възможна е виртуална разходка от СПА центъра до игрището за тенис, предлаганите екскурзии и места за посещение около хотела или заведението и то, докато гостите релаксират удобно в стаята си или са в специалния брандиран VR кът в обекта. Чрез компютърната графика (CGI) може да се пресъздават бъдещи иновации, услуги, ремонтирани части в този обект или други на веригата още преди да са построени, като гостите се стимулират за ранни резервации или ангажиране с новия обект.
Добавената реалност е един от най-иновативните и впечатляващи инструменти, използвани в бизнеса за реклама и популяризиране на мероприятия. Тя наподобява виртуалната реалност в това, че преплита физическата реалност с компютърно генериран образ, за да създаде единен, незабравим ефект. Това дава уникалната интерактивна възможност на клиентите да се запознаят по-добре с даден продукт.
Посредством Добавената реалност могат да бъдат реализирани виртуални пробни за аксесоари или дрехи, да бъде направена интерактивна презентация чрез визуализиране на 3D модел в ръката ви, стоящ до вас или на избрано място. Може дори да видите как би стоял нов ваш щанд, интериорен елемент или диван на зададена локация в обекта.