Виртуална и добавена реалност

Виртуална реалност / Virtual reality / VR

Виртуална реалност е компютърно генерирана среда, която позволява да се преживява различна реалност, с помощта на специален хедсет (VR очила) и 3D звук. VR видеото е по-добър маркетинг и бизнес инструмент от обикновеното видео, защото генерира до 6 пъти повече гледания; 7 пъти повече споделяния в социалните мрежи; много по-силно влия върху аудиторията и е иновативна технология, която е обещаващият начин за комуникация в бъдещето.

Какви са ползите, използвайки виртуална реалност за хотели и заведения?

  • в пъти по-атрактивно визуално изживяване;
  • насърчаване на резервациите;
  • ефектен начин за информиране и впечатляване на клиента;
  • цялостна разходка на гостите из всяко кътче на обекта от всяка точка на света;
  • брандът по-лесно остава в съзнанието на клиента;
  • иновативен начин да се открои брандът пред конкуренцията;
  • възможност за онлайн гледане на видеото и на място в обекта;
  • използване на компютърна графика (CGI) за добавяне на несъществуващи обекти и постигане на атрактивни визуални ефекти.

VR очилата са много по-атрактивен начин гостите на хотела или заведението да разгледат всичко, което се предлага. Възможна е виртуална разходка от СПА центъра до игрището за тенис, предлаганите екскурзии и места за посещение около хотела или заведението и то, докато гостите релаксират удобно в стаята си или са в специалния брандиран VR кът в обекта. Чрез компютърната графика (CGI) може да се пресъздават бъдещи иновации, услуги, ремонтирани части в този обект или други на веригата още преди да са построени, като гостите се стимулират за ранни резервации или ангажиране с новия обект.

Добавена реалност / Augmented Reality/ AR

Добавената реалност е един от най-иновативните и впечатляващи инструменти, използвани в бизнеса за реклама и популяризиране на мероприятия. Тя наподобява виртуалната реалност в това, че преплита физическата реалност с компютърно генериран образ, за да създаде единен, незабравим ефект. Това дава уникалната интерактивна възможност на клиентите да се запознаят по-добре с даден продукт.

Какви са ползите, използвайки добавена реалност?

Посредством Добавената реалност могат да бъдат реализирани виртуални пробни за аксесоари или дрехи, да бъде направена интерактивна презентация чрез визуализиране на 3D модел в ръката ви, стоящ до вас или на избрано място. Може дори да видите как би стоял нов ваш щанд, интериорен елемент или диван на зададена локация в обекта.

Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация, ще се радваме да ви помогнем!

Свържете се с нас